ГАРАНТІЙНИЙ ТЕРМІН НА ПРОДУКЦІЮ:

  • Термоси, харчові термоси, термокружки Stanley серій Classic і Master – гарантійний термін 25 років від дати продажу;
  • Термоси, харчові термоси, термокружки Stanley серій Adventure, Mountain, Utility – гарантійний термін 5 років від дати продажу;
  • Продукція серії eCycle – гарантійний термін 2 роки від дати продажу.

Під гарантійним терміном мається на увазі повноцінна працездатність продукції зі збереженням заявлених характеристик протягом зазначеного терміну при дотриманні умов експлуатації. Термін служби продукції не обмежений.

ВАЖЛИВО ЗНАТИ:

  • Підтвердженням гарантійних зобов’язань, є належним чином заповнений гарантійний талон із зазначенням дати продажу і найменуванням товару.
  • Гарантія поширюється тільки на здатність виробу утримувати заявлену на самому виробі і на сайті виробника температуру розміщених у ньому рідин і харчових продуктів протягом певного часу.
  • Гарантія дійсна за умови дотримання правил догляду та експлуатації термосів, харчових термосів, термокружок.

ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ:

Гарантія дійсна за умови дотримання правил догляду та експлуатації продукції, заповненого гарантійного талона з датою продажу і штампом продавця.
Якщо під час встановленого гарантійного строку продукція перестала відповідати заявленим характеристикам по збереженню температури, необхідно звернутися до точки продажу, де було придбано товар, або в офіційний сервісний центр Stanley.
Якщо дефект буде підтверджено, буде видано Акт про виявлення заводського браку і не ремонтопридатності. На підставі цього акта продавець зобов’язаний обміняти товар на аналогічний.
Якщо модель знята з виробництва та більш недоступна до постачання, то обмін може проводитися на схожу за технічними характеристиками (при узгодженні з покупцем).

ДЛЯ ГАРАНТІЙНОЇ ЗАМІНИ НЕОБХІДНО НАДАТИ:

  • товар з повною комплектацією;
  • гарантійний талон;
  • документ, що підтверджує покупку;
  • висновок сервісної служби з відміткою про те, що товар має «істотний недолік».

У ЯКИХ ВИПАДКАХ ГАРАНТІЯ НЕ НАДАЄТЬСЯ?

Сервісна служба може відмовити в гарантійному обслуговуванні, якщо:

  • були виявлені механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або заміна внутрішніх компонентів товару, змінена конструкція товару;
  • природний знос або вичерпання ресурсу на механічні частини та комплектуючі;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання;
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • неправильно заповнений гарантійний талон;
  • якщо відсутній документ, що підтверджує покупку виробу.

Порада: Будь ласка, перевірте комплектацію і відсутність дефектів у товарі при його покупці!

ОБМІН АБО ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ:

Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує Вам Закон України «Про захист прав споживачів».

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся що:

  • товар не був у вживанні і не має слідів використання;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування.

Зверніть увагу: Повернення товарів належної якості відбувається за рахунок отримувача. Для оформлення і поточнення процедури повернення прохання зв’язатися з менеджерами інтернет-магазину.

ОРИГІНАЛЬНИЙ ГАРАНТІЙНИЙ ТАЛОН ВИГЛЯДАЄ НАСТУПНИМ ЧИНОМ:

З УСІХ ПИТАНЬ, ПОВ’ЯЗАНИХ ІЗ ГАРАНТІЙНИМ ОБСЛУГОВУВАННЯМ ТОВАРІВ STANLEY В УКРАЇНІ, ПРОСИМО ЗВЕРТАТИСЯ ПО ВКАЗАНИМ НИЖЧЕ КОНТАКТНИМ ДАНИМ:

Україна, м. Київ, Харківське шосе, 2

Телефон: 0-800-604-463

E-mail: [email protected]

Режим роботи:
Понеділок – П’ятниця: з 11:00 до 17:00